is een 3 in 1 cleanser even goed als reinigingsritueel van de huid dan alles apart te gebruiken?

normaal gebruik ik eerst een reinigingsmelk en dan een tonic maar ik heb nu een heel goede 3 in 1 cleanser gevonden. dus raag ik me af of dit even goed is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jazeker helpen die ook.
Onze huid ondergaat elke dag de invloed van een externe omgeving, wat tot huidproblemen kan leiden.
Het reinigen is de eerste handeling die onzuiverheden, make-up-resten en dode huidcellen verwijdert, zodat de huid gezond en stralend blijft.
Een goede reiniging van de huid zorgt ook voor een optimale werking van je verzorgingsproducten.
De huid voelt schoon, gereinigd en fris aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, een reinigingsmelk verwijdert je make-up. De tonic verwijdert de resten reinigingsmelk en make-up. Een 3 in 1 cleanser verijdert je make-up en troep van buitenaf, maar er blijven restjes achter. Twee stappen gebruiken is beter.