Gewoon lekker met rust laten en af en toe wat handcrème op doen of wat anders vettigs gebruiken. Je nagels zullen wel heel droog zijn. Nagelriemen voorzichtig terugduwen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voordat gelnagels worden aangebracht, worden de nagels enigszins opgeruwd, om de gelnagels beter te laten hechten. Dat opruwen zorgt voor beschadiging van de bovenlaag van de nagel. Nadat de gelnagels verwijderd zijn, houd je broze en beschadigde nagels over die nauwelijks groeien. Om deze problemen op te lossen heeft Herôme twee nieuwe producten, de Exit Damaged Nails en de Nail Growth Explosion.
Met Herome Exit Damaged Nails kunnen extreem beschadigde nagels direct worden hersteld. Het is een natuurlijk olieconcentraat dat verrijkt is met een geavanceerd vitaminecomplex A, C, E, F, Panthenol en Silicium. Hierdoor worden de nagels gevoed en gehydrateerd. Daarbij helpt het vitaminecomplex het splijten van nagels te voorkomen. Deze nieuwe formule met frisse sinaasappel/ citrus geur geeft de nagels weer kracht en verbetert de structuur van de nagels onmiddellijk.
Herôme Nail Growth Explosion heeft een meervoudige werking. Het bevordert niet alleen de nagelgroei, het verbetert ook de nagelconditie. Resultaat: mooie lange nagels! Het serum bevat zeewier extracten en krachtige aminozuren. Deze bevorderen de micro circulatie, waardoor de nagel sneller groeit. Herôme Nail Growth Explosion bevat ook Dovenetel extracten, die rijk zijn aan Silicium. Silicium speelt een belangrijke rol in de groei van gezonde en sterke nagels. De hydraterende werking van Baobab en Acacia extracten zorgen bovendien voor een soepele nagel.
De Herôme Herôme Exit Damaged Nails en de Herôme Nail Growth Explosion zijn beide verkrijgbaar bij drogisterij, parfumerie en warenhuis voor € 12,50.
Je kunt dit eventueel aanvullen door Mariandl kiezelaarde te gaan slikken, dit zorgt voor sterke nagels. Helemaal herstellen doe je ze hier niet mee, maar verbeteren zeker en je zorgt dat de groei wordt bevorderd. Vijl je nagels regelmatig, zodat het zwakkere deel snel verdwijnt, vijlen doe je in 1 richting, dus niet heen en weer.