Weet iemand waar je rode haarverf kunt kopen die er na een dag helemaal uit is?

Ik en mijn beste vriendin willen een keer ons haar rood verven , maar dat het er na een dag helemaal uit is. Weet iemand een niet zo dure haarverf en die goed werkt? . Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan naar een feestwinkel gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben jij en je vriendin blond of donker?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Vroegâh hadden wij: "hint of a tint" dat was een éénmalige spoeling...ja ja, bij donker haar zag je niets, bij blond haar ging het er niet meer uit. Ik weet niet of het spul nog bestaat, maar dat was mijn ervaring er mee.

Antwoorden (3)

Je moet geen verf hebben, maar een kleurspoeling. Dat is er met een paar keer wassen weer uit.
Bij elke drogist verkrijgbaar, gewoon het huismerk nemen, dat werkt ook wel prima.
Als je het er weer uit wilt hebben, was je je haar een paar keer achter elkaar, met Head & Shoulders schijnt het er nog sneller uit te gaan.
Ritsuka
10 jaar geleden
bij feestwinkels waar ze carnaval artikelen verkopen hebben ze spuitbussen in vele kleuren die je er weer uit kan wassen,misschien moet je voor rood een paar keer wassen, dat lijkt mij de enig optie want verf en kleurspoeling moeten er uitgroeien
en /of heeft een paar weken nodig om het te verwijderen,doe het niet op geblondeerd haar want dan wordt het oranje na de wasbeurten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt hiervoor haarkrijt gebruiken, dit zijn speciale krijtjes voor je haar. Breng dit aan op vochtig haar, streng voor streng. Pas wel op met erg blond, of ontkleurd haar. Dit haar is erg poreus en meestal ook beschadigd, waardoor de haarschubben open staan en de kleuring (ongeacht waar je je haar mee kleurt) toch onbedoeld enigszins in je haar kan trekken, wat een vreemde kleur oplevert, als je de kleur verwijderd hebt. Het enige nadeel van haarkrijt is, dat het afgeeft op kleding, maar hier wel makkelijk uit te wassen is. Lees de tips hoe je het het beste kunt gebruiken in de link.

Toegevoegd na 26 minuten:
Haarkrijt is te koop bij kapperswinkels, die in de grotere steden wel te vinden zijn, of via het internet. Ook bij je kapsalon kun je vragen of ze het vekopen.