ik heb gisteren lolights laten zetten hoe gaan ze er snel uit ?

ik heb gisteren lolights laten zetten maar ze zijn echt afschuwelijk hoe krijg ik ze er snel uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Amadea
10 jaar geleden
Waarom heb je je daar niet van te voren in verdiept?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb me er in verdiept maar mij kapper had gezegd dat ze lichter zouden worden maar ze zijn veel en veel ste donker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe zien lo lights er uit?
Amadea
10 jaar geleden
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/e3/33/4f/e3334f1cc2a94e2dbe091d7797b9cabd.jpg

Antwoorden (2)

Als je het bij de kapper hebt laten doen
en het resultaat is niet wat de kapper jou verteld heeft,
ga dan terug naar die kapper!

Als er permanente verf is gebruikt, dan krijg je dat er niet snel uit.
Dat moet er gewoon uitgroeien.

Tenzij je je hele haardos weer opnieuw verft in een donkerdere tint.
Dat zou die kapper moeten doen, omdat hij/zij je verkeerd heeft
voorgelicht.
En anders doe je het zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Low lights kun je alleen maken door je haar op te lichten, zij zijn lichter dan je eigen haar, waardoor er daarvoor kleur uit je haar gehaald moet worden, kleur dat eruit gehaald wordt, was je er niet meer in, dat kan alleen door kleur toe te voegen. Je zal de lowlights dus opnieuw moeten kleuren of uit laten groeien met behulp van regelmatig een knipbeurt, slijten doet het dus niet. Alleen de kleurlaag die over het geblondeerde is gezet, kan slijten, door bijvoorbeeld SOS colour remover te gebruiken, kun je de kleur die over het opgelichte haar is gebruikt geheel verwijderen. Maar dan zal je nog je lowlights in je eigen haarkleur moeten kleuren.

Toegevoegd na 9 uur:
Als er niet ontkleurd is, is de kans groot dat je het er met SOS colour remover helemaal uit krijgt.