waar kan ik een nacht haarmasker kopen die niet uitgespoeld hoeft te worden ?

in de ochtend wil ik droog haar houden dus ZONDER uitspoelen :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Bij iedere drogisterij vind je verzorgingsartikelen voor je haar die niet uitgespoeld hoeven te worden, het worden in de meeste gevallen geen maskers genoemd, maar kunnen daar dan wel voor door. Het is jammer dat je er niet bij vermeld wat je haar probleem is, zodat er geen gericht antwoord kan worden gegeven.
Ik heb goede ervaringen met Hairwonder repair cream, dit is een prima verzorgingsproduct, dat op droog of handdoekdroog haar aangebracht dient te worden. Het laat pluis verdwijnen, geeft glans en verzorgd droog en beschadigd haar. Je haar wordt er wel iets vettig van, daarom zuinig gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sabon verkoopt een haarmasker die je niet uit hoeft te spoelen. Je haar zit de volgende dag uitstekend, niet hard of vet of zo.
Heerlijk spul, maar niet goedkoop.
Rieneke1
10 jaar geleden
UniqOne All in One Hair Treatment. Het eerste haarmasker die je niet hoeft uit gespoelen. Heel fijn voor erg beschadigd haar.

10 Fantastische Effecten
1.Herstelt droog en beschadigd haar.
2.Glans en pluisbeheersing
3.Bescherming tegen hitte
4.Zachtheid en Gladheid
5.Beschermt de haarkleur met UVA en UVB filters
6.Vereenvoudigt borstelen en straightenen
7.Ontwart Fantastisch
8.Duurzame haarstyling
9.Voorkomt gespleten haarpunten
10.Geeft meer volume

Op onderstaande bron staat waar je het kunt kopen.