Welke merk haarverf heeft brandweerrood?

Ik heb momenteel me haar wel brandweerrood geverfd bij de kapper. Dit om dat het geblondeerd moest worden eerst. Maar nu wil ik het zelf gaan bijhouden me uitgroei enzo maar kan dus nergens vinden wel merk brandweerrood in het assortiment hebben, dan bedoel ik niet de haarverf die je bij de drogist koopt maar echt professionele haarverf die je mengt met waterstofperoxide. (Ik heb 1,5 kappersopleiding gedaan en dus weet hoe ik er mee om moet gaan).

Ik kan op de website van mijn kapper niet vinden welk merk ze gebruiken. Dus vandaar dat ik zelf even ben gaan zoeken naar een merk maar kan niets vinden.
Misschien weet iemand hier een antwoord.

Ik heb al de potjes van directions gevonden maar die pakt niet op de uitgroei.
Moet dus echt verf hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Diep rood wordt bij de meeste merken als -/66 aangegeven. Waar het middenstreepje staat staat de kleurhoogte (dus 6/66 of 7/66) voor een fellere kleur rood zou ik voor 7/66 gaan. Ik weet niet welke kleurhoogte je eigen haar heeft, heeft je haar kleurhoogte 6 of 7 en wil je naar kleurhoogte 7 kun je het met 6% proberen, kleurhoogte 5 met 9%. Je zou ook 8/66 kunnen pakken, die is lichter van kleur, maar dat is echt afhankelijk van je eigen kleur haar hoe die pakt (goed kijken welk percentage waterstofperoxide pakt). Kijk ook of ze van dat merk mixkleuren hebben, dan kun je met een roodmix de kleur nog wat intenser maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag gewoon bij je kapper! Meeste kappers verkopen het ook aan je.

Het beste antwoord

Je kan majicontrast van l oreal kopen in de kleur rood. Als je dat op google intikt kan je wel wat voorbeelden als filmpjes/fotos zien! Ik koop zelf altijd verf bij kapperskorting.nl daar hebben ze ook majicontrast!

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=fOW51iwYopw&feature=c4-overview-vl&list=PL96FCE13F257DF15F

Hier een voorbeeldje van Majicontrast
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed gevonden, het is wel bedoeld voor highlights, waardoor je het aantal tubes aan moet passen aan je haarlengte, maar het is permanent en dus een prima product voor het doel. Ook bij dit product eerst de uitgroei ontkleuren. Hier een voordelige site:
http://www.kapperskorting.com/c/L_Oreal/Kleur/Majicontrast/739/785/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks echt thanks!! Ik ga het even bestellen en uitproberen op het filpmje is het echt wat ik zoek! :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ontkleuren? Op het filpmje staat van niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het filmpje gebruikt ze ook 40 vol, dat is ook redelijk hoog.. ik weet niet wat het verstandigste is, ben zelf geen kapper en die van het filmpje ook niet :p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb 1,5 jaar kappers opleiding gedaan dus weet nog wel wat erover en ik heb zelf 30 vol besteld. Ik ga echt geen 40 vol op me haar doen!! Dat is echt heeeel slecht voor je haar!
Ik ga het gewoon zonder ontkleuren proberen want ik heb meerdere filmpjes en revieuws gezien die het zonder ontkleuren doen. Ik wil namelijk niet gaan ontkleuren. Verven is al slecht genoeg haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes! Ik hoop voor je dat het lukt. Heb hem zelf ook thuis liggen, maar heb net 2 weken geleden mn haar nog geverfd dus nog even geduld ;p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt voor de tip! Ik heb het vanavond geprobeerd met 9% / 30 vol en het is weer rood en me extensions zijn precies de zelfde kleur :D