kan je nog ergens medische (dus GEEN erotische) vibrators kopen?

Het klinkt wat raar, maar de vibrator van mijn tante (82 jaar) is stuk. Ze had hem meer dan 30 jaar en gebruikte dit (naar eigen zeggen) tegen stijve spieren. Gewone huidkleur, neutrale kaars-vormgeving, bovenaan stomp, in het midden ribbels en onderaan een draaiknop voor regelbare trilling.
Ze heeft me gevraagd om een nieuwe te kopen.
Vroeger vond je deze vibrators zg. "voor nek- en gezichtsmassage" bij 3 Suisses, La Redoute, in electrowinkels etc, nu vind ik ze nergens meer. Ben ook bij Pabo binnen gestapt en daar heb je er allerlei (ook neutrale), maar niet die echte medische die het moet zijn. Bij een winkel voor prothesen en medisch materiaal hebben ze hem ook niet. Op internet een reuzekeuze maar niet die specifieke. Ik vind wel allerlei gezichtsmassagetoestellen, maar die zijn ook niet goed voor haar, ze wil zo één zoals de vorige....
Kan ik die old fashion medische vibrators nog ergens op de kop tikken?

Toegevoegd na 11 uur:
het "massagetoestel" zoals mijn tante het noemt was van zeer zacht plastiek en de ribbels waren horizontaal, je kon de top dus wat "induwen". harde staven wil ze niet, vaak hebben die ook te spitse toppen.

1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag er laatst een in een kringloopwinkel, maar ik weet niet of je zo een bedoelt. Heb je misschien een foto?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je het op Marktplaats zoeken, kans is er wel dat zij een goede hebben die jullie willen.
En ook nog voor een goedkope prijs!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus voor je vraag! ~~ Wist niet eens dat het bestond... @Liveisgreat : is de naam dan ook "medische vibrator"?
liveisgreat
10 jaar geleden
@ jodokus : geen enkele idee hoe dat ding destijds heette, maar mijn tante noemt het "massagetoestel".
@ kruidenvrouwtje ik heb helaas geen foto genomen (dacht niet dacht ik het zo moeilijk zou vinden...), en het ding is in de vuilnisbak beland ondertussen.
Amadea
10 jaar geleden
@Kruidenvrouwtje en andere nieuwsgierigen, zie: http://i44.tinypic.com/160wmeu.jpg (gewoon gegoogeld!)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ziet er uit als een "gewone" simpele vibrator.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onder de foto staat 'Massagestaaf', misschien kan je met die naam wat verder komen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar dacht ik ook al aan Amadea,die heb ik vaak voorbij zien komen bij Wehkamp,geen idee of ze die nog hebben. Wel heb ik altijd gedacht........masagestaaf? Het ziet er uit als een vibrator.
liveisgreat
10 jaar geleden
@amadea : de ribbels staan in de vertikale richting, bij haar stonden ze horizontaal (je kon dat ding zo wat "bijeen duwen" dus) maar het komt toch al in de richting. Ik laat het zondag aan haar zien
....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht is de hitachi magic wand een goed alternatief. Die gebruik ik zelf ook als mn nek of rug vast zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan ik je helpen als ik het merk weet van de 'massage staaf ' en waar ze hem precies voor gebruikt Ik werk zelf in de zorg dus ik kan misschien wel even kijken of ze iets wat er op lijkt nog hebben.
liveisgreat
10 jaar geleden
wel, het merk weet ik niet, heb ik niet genoteerd. het is een heel neutraal ding geweest, helemaal niks erotisch aan, meer type "prothese" (dus vleeskleurig en weinig aantrekkelijk). Maar hij was beresterk, na 30 jaar (zegt ze toch) heeft hij er uiteindelijk de geest aangegeven omdat ze hem in haar voetbadje had laten vallen... Ze gebruikte die voor haar spieren zegt ze, in haar benen (kuiten), nek (al kon ze dat niet meer zo goed, daarom wilde ik haar eigenlijk een ander model kopen met een lage hendel, maar tja... ) enz...
.
Amadea
10 jaar geleden
Jammer dat je 'm al weggegooid hebt. Je had nog kunnen proberen of het Repair Café (als die bij jullie in de buurt ook bestaan) het had kunnen maken. Wie weet was alleen een contactje vervangen genoeg geweest...
liveisgreat
10 jaar geleden
juist Amadea, een repaircafé is hier nog niet in de buurt maar in de randgemeenten wel, dat zou ik kunnen doen hebben. al hadden ze wellicht raar gekeken als ik er met een vibrator binnen kwam (gezien de connotatie die me er soms mee heeft....

Antwoorden (2)

Moest gelijk aan onderstaand ding denken, ook een body massager. Hoop dat je daar wat aan hebt, hij is van Durex Play.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
well.ca/products/durex-play-luna-personal-massager_25203.html
Wij hebben er een met ingebouwde infraroodlamp van de Kijkshop of Neckermann.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Kan je een link verschaffen? Alleen de mededeling dat jullie er een hebben wil niet zeggen dat het ding (hoe heet het?) nog te koop is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je hier wat aan?
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=9I4&ArtikelNummer=552637&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=infrarood&Nao=2&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Zoeken&cmid=WEHZOE&VIEW=Grid
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja > vraag aanpassen