Ik ben op vakantie en heb een baard laten groeien. Als ik terug ben wil ik hem weer afscheren. Zal ik dan een witte plek krijgen waar mijn baard was?

Het gaat vooral over onder en op mijn kin.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hahaha leuke vraag....
ik vrees van wel.
Hoeveel kleurverschil er zal zijn hangt natuurlijk wel vanaf hoe lang en hoe dik je baard is. Laat die baard dus maar staan tot volgend voorjaar ;-P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan hoe erg je verkleurd bent!

Antwoorden (1)

Als het een flinke baard is dan krijg je inderdaad een mooie witte plek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is nu ongeveer 1 cm lang. En ik ben nog voor de komende 3 maanden in Australië.