Bestaat er een geheel dekkende Covercreme voor littekens (automutilatie)?

Dikke rode strepen. Ben opzoek naar een super dekkende creme (het liefst waterafstotend)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zal je echt camouflerende make-up moeten gaan gebruiken. Derma color is zo'n product. Je moet het mengen om de juiste kleur te bereiken en er een speciale reiniging bij kopen. Het is ook waterproof te maken, zodat je er zelfs mee kunt zwemmen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit is te koop bij goede drogisterijen, waar ze je ook kunnen leren hoe je het aan moet brengen en het mengen van de kleuren. Er zijn ook schoonheidsspecialistes die hiermee werken.