Hoe krijg ik spaghetti geur uit mijn haar?

Ik heb op een manier veel spaghetti in mijn haar gekregen. Hoe mag ik NOG niet zeggen maar ik krijg die geur maar niet weg. Ik heb al een keer met 2 verschillende shampoos gewassen maar de geur blijft. Voordat ik allemaal onhandige dingen ga doen is het misschien handig om te vragen wat jullie tips zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ervaring met de geur van spaghetti heb ik niet ;-)
Maar wat wel eens wilhelpen tegen geur in je haar, is buiten de wind door je haar laten waaien (bijvoorbeeld door in de wind te fietsen).

Het beste antwoord

De geur er echt helemaal uitkrijgen doe je met Pure ayre, dit smeer je in je haar, net als shampoo en laat je opdrogen. Dit verwijderd echt alle geurtjes uit je haar. Jammer genoeg is het niet bij alle drogisterijen te koop en zul je het dus moeten bestellen, waardoor je nog even met de spaghettiegeur rond zal moeten lopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het meteen proberen!!! Super erg bedankt!!! Ik hoop dat het helpt.

Andere antwoorden (1)

Wrijf het haar in met gemalen koffie. Doe er een douchemuts om en laat dat een poosje zitten. Spoel het dan uit met lauw water.
Amadea