Is tijdens het sheren een natte huid/ sheergel noodzakkelijk?

Ik ben nog niet zo oud en pas begonnen met sheren.
Maar nu heb ik gehoort dat als je met een mesje sheert je nat miet zijn of sheergel moet gebreuken maar is dit echt waar?
Want ik doe het met niks

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je met niks kunt scheren heb je nog maar minimale baardgroei haha. Moet er niet aan denken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is geen antwoord.. Heb redelijk veel hoor.
Ritsuka
10 jaar geleden
Bedoel je scheren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarom gaf ik ook een reactie., Als ik me een dag niet scheer en me daarna droog zou scheren dan trekt dat en doet het erg veel pijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@caat
Genant Nou ja nu weet ik hoe je het shrijft ;)

Antwoorden (1)

Scheergel, creme, schuim of olie zorgt ervoor dat je mesje beter over je huid glijdt, dus minder kans op wondjes. Ik zou toch maar een busje aanschaffen als ik jou was. Aan je naam kan ik niet zien of je een jongen of meisje bent, als je bedoeld je lichaam scheren, dus niet je gezicht, dan werkt doucheschuim ook prima als scheerproduct. Als je droog wil scheren is het beter een elektrisch scheerapparaat aan te schaffen.
Smeer na het droog scheren wel een verzorgend product op je lijf/gezicht, een herstellende creme zonder alcohol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben een jongen en het gaat om me gezicht
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vergeet de doucheschuim dan maar :)