Wat kan ik doen aan deze slag in mijn haar?

Er zit een nogal duidelijke slag in mijn haar, zodat ik aan één kant een soort 'gordijntje' krijg, het is geen gezicht.

Ik heb golvend haar, vroeg me af of er een methode is dat het op een bepaalde manier geknipt wordt ofzo, da het niet meer zo raar valt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Andere kapper / kapsel proberen.

Antwoorden (1)

Meestal wordt dat veroorzaakt door een kruin, daardoor wordt je haar de verkeerde kant op gezet. Dit valt niet te verhelpen door knippen, omdat je een kruin niet weg kunt knippen. Het valt minder op door je haar te millimeteren, maar dat zal je vast niet willen. Dus is de oplossing een goede versteviging op je haar aanbrengen en vervolgens met de fohn en borstel de gewenste kant opblazen. Als je haar goed zit, vastspuiten met sterke lak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel. Het is overigens niet altijd zo geweest. er is een tijd geweest dat het heel mooi viel. Maar lang haar ben ik een beetje zat aan het worden, altijd wat, ik denk er aan het kort te laten knippen en leuk stylen met gel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook mogelijk, dan krijg je de kruin ook weggewerkt, vraag tips en advies aan je kapper. Borstel wel de gel voor je naar bed gaat uit je haar, anders krijg je de volgende dag van die witte stukjes in je haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik heb nooit dit probleem gehad, waarom heb ik het dan nu opeens?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien was je haar vroeger langer, waardoor het zwaarder was, dan kan het haar over de kruin vallen en de kruin in de goede richting duwen.