Is dit dode vlees op litteken?

Hallo
Sinds ik klein was heb ik een brandwond aangelopen op mijn wang en ik heb het nog. Nou beginnen er haartjes te groeien maar vooral aan de zijkant. Is mijn vlees dan dood daar?

Bekik bijlage.

Gr

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Want dode dingen groeien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee , iets doods groeit niet. En al zeker geen haartjes. Even langs je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bedoelde ik dus maar, vrouwe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je huid is daar op gefrommeld geweest tijdens het helen. Dus daar zitten in verhouding meer haarzakjes. Die zie je nu je baardgroei krijgt.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat met het verbranden de haarvaten vernietigd zijn.kom je in de pupertijd en krijg je baardgroei dan groeit het niet op het litteken
Dus of goed scheren ,anders naar een dermatoloog wellicht is er een oplossing
Succes