Nee, je hebt een bepaald aantal haarzakjes, dat worden er niet meer door het scheren of epileren.
Het kan wel zijn dat de haren ietsje donkerder terugkomen.
En bij het scheren gaan alle haren ineens weg, en komen vervolgens allemaal tegelijk terug. Daarom lijkt het vaak meer.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er komen niet meer haartjes, wel voelen de haartjes dikker aan na scheren, dit komt omdat een haar de vorm heeft van een grasspriet en je het topje daarvan af scheert, wat een botte spriet oplevert, dit gebeurd ook met je haar na het scheren.
Bij epileren trek je de hele haar uit het haarzakje, waardoor deze opnieuw aan moet groeien en zacht, met puntje terugkomt.