Als ik een tattoo weg laser wordt het dan zo'n brand litteken?

Hoever zijn de technologieën tegenwoordig? Ik heb een tattoo laten zetten waar ik spijt van heb en wil hem graag weg hebben maar als het een brand litteken wordt hou ik hem liever zo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

als het goed is krijg je er geen litteken van maar je moet dat altijd goed vragen bij de gene waar je hem weg laat halen!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jij het niet bij de eerste de beste laat doen die goedkoop is, hou je er geen brandteken aan over. Een goed bedrijf kost altijd meer dan je liever uitgeeft. Doe research naar het bedrijf, google het bedrijf etc. etc. en vraag altijd eerst een gesprek met het bedrijf voordat je wat onderneemt. Zelf ben ik ook bezig met zoeken naar de juiste. Ik vind het ook zéér belangrijk dat de plek waar het gebeurd uiterst hygiënisch is en ik ga ook zeker vragen of ze het al lang doen en of ze voorbeeldfoto's heeft. Een goed bedrijf heeft dat altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is het helaas niet goed gebeurd want als het echt goed gedaan wordt dan hou je alleen een wat wittere plek eraan over en zeker geen brandwond/teken
Ik heb 18 jaar geleden tattoo`s op mijn handen en onderarm laten laseren. Was duur en ik moest om de drie weken terugkomen zo`n 5 keer.
Maar het resutaat is wel mooi alleen als ik wat te lang in de zon heb gezeten zie je nog altijd een lichte verkleuring als een vaag litteken.
wel zorgvuldig een goede kliniek uitzoeken ik had de mijne op aanraden van mijn dermatoloog.
Zag er netjes uit en zeer professioneel wat echt wel heel belangrijk is in die branche.
Dus laat je goed voorlichten !