Zo snel mogelijk verf kopen morgen, en het zo snel mogelijk in je haren doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat naar schijnt ook zou helpen om de kleur te vervagen is head&shoulders shampoo. Mijn haar was vroeger ook veel te donker en wou het terug bleker. Maar de kleur zal zoiezo wel vervagen. Natuurlijk weet ik niet hoeveel tinten je het terug lichter wil. Anders zou ik het overlaten aan een kapper.. Zij hebben er het meeste ervaring mee. Als je haar zwart is nu kan je er eender welk bruin opzetten het zal toch niet veel verschil maken.. Je haar zal donker blijven. Ik zou als ik van u was toch de kapper een bezoekje brengen of het laten vervagen mocht dat te duur zijn..
Eerst zul je je haar moeten ontkleuren, want anders pakt het echt niet. Pas daarna kun je de bruine verf erover heen gooien. Ik zou even een weekje wachten anders heb je kans dat je haar afbreekt.

Kijk ook eens op: www.haarstichting.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal mee eens, je moet het haar wel minimaal 1 tint lichter kleuren dan de bruine kleur die je wil bereiken. Besef je wel dat donkerbruin ook bijna zwart is. Dus voor lichtbruin, 4 a 5 tinten lichter, voor middelbruin, 3 a 4 tinten lichter en voor donkerbruin minimaal 2 tinten lichter, daarna kun je je de gewenste kleur eroverheen zetten, houd er wel rekening mee, dat de nieuwe kleur gaat mengen met de kleur die je door het ontkleuren hebt bereikt. En dat de kleur waarschijnlijk donkerder uitvalt dan je bedoelde. +
Probeer anders is ''Donkerblond'' verf aan te schaffen. Ik had ooit mijn haar ontkleurd om het blond te hebben, vervolgens was ik daar niet tevreden mee dus had ik middenblond verf gekocht wat weer resulteerde in een roodoranje achtig kleurtje. Toen had ik lichtbruin verf gekocht, en vervolgens kreeg ik heel mooi chocolade licht bruin.

Een tijdje later had ik het weer blond gemaakt(DOM!), maar was er weer niet tevreden mee. Inmiddels had ik al wat uitgroei(zwart haar) en had ik dus donkerblond verf gebruikt. En het blonde deel werd dus donkerblond maar de uitgroei, dus het zwarte beginnetje destijds werd wel mooi licht bruin.

Kijk anders naar dit filmpje, ook hier gaat iemand van zwart naar bruin met een bepaald blonde verf http://www.youtube.com/watch?v=WSg8FU1ZkM8

Dat ontkleuren is een heel chemisch gedoe, en ik zie mezelf eerlijk gezegd dat nooit meer doen.