Waar kan ik hair chalk kopen?

Ik wil graag hair chalk kopen die in een doos ofzoiets komt. Het kan online zijn. Het liefst die ik ook kan betalen met een pinpas/bankpas. En ook betrouwbaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Via ebay bij verschillende verkopers heb ik o.a. een setje hair chalk/pastels gekocht voor omgerekend €3,67.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het in gewoon Nederlands opzoekt is het een klein kunstje om dat te vinden: haarkrijt. Zie bijvoorbeeld http://www.hairextensionsonline.nl/cgi-bin/index.pl?n=698&search=Haar-Ae11eA-Krijt&sveld=categorie&svt=index&cat=Haar-Ae11eA-Krijt
Amadea
10 jaar geleden
Je kan het kopen bij de clairs of zelf doen met nat haar een een simpel bord Krijtje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat zijn hair chalks?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie link mevrouwvandenberg; http://www.artikelwebsite.nl/A430/je-haar-verven-met-krijt-hoe-kan-ik-dit-zelf-doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.
Hair chalk is te krijgen bij heel veel kappers tegenwoordig, online zou inderdaad ook kunnen maar als je dat niet wilt kun je het beste een kapperszaak bezoeken en vragen of ze dit voor je willen bestellen of dat ze weten of een van hun andere ketens dit misschien heeft.