Welk middeltje is goed voor wenkbrauwen die niet meer groeien?

Ik heb vroeger iets stoms gedaan, was toen nog maar 14 a 15 en ik had zulke dikke wenkbrauwen ik wou ze lichter krijgen maar wat deed ik nou, ik pakte een scheermesje en begon ze lichter te maken, normaal groeien ze dus bij maar bij mij groeide ze niet bij:( heel stom maarja niks helpt echt niks:( heb nou aan allebei de kanten eigenlijk een soort van halve wenkbrauwen:(

Maar wat ik dus wou vragen, is er een middeltje waarbij je wenkbrauwen toch dikker worden ook al groeien ze niet meer? en ze dan die dikte blijven houden? help me alstublieft ik ben ten einde raar:(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
hoe krijg je ze lichter met een scheermes?

Antwoorden (1)

Nee, er bestaan geen haargroeimiddelen voor wenkbrauwen. Wel kun je mooie wenkbrauwen creëren met wenkbrauwpoeder, dit is een poeder die je aanbrengt met behulp van een malletje, in verschillende kleuren te koop. Kies altijd voor een niet te donkere kleur, want het valt meestal donkerder uit dan het lijkt. In de meeste parfumerieën kun je ook geholpen worden en het zelf leren te doen.
Anders is een optie tattoëren, maar als dat mislukt, of niet naar je zin is, is daar niets meer aan te veranderen.