Hoe kan ik mijn tattoo verbergen tijdens het genezingsproces?

Ik heb afgelopen zondag een tattoo op mijn pols laten zetten en nou moet ik vandaag weer aan het werk. Ik werk op een pretpark en het is niet toegestaan om je tattoo zichtbaar te hebben dus moet ik hem verbergen. Alleen nou vraag ik mij af of ik na 2 dagen al een pleister er overheen mag doen of hebben jullie andere tips? Het is namelijk bloed heet buiten dus lange mouwen zijn echt mijn aller laatste oplossing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt daar werkelijk niet eerder over nagedacht?

Antwoorden (3)

Je kunt er een brede, losse armband overheen dragen, zodat de tattoo toch vrijgesteld wordt aan de lucht.

Toegevoegd na 51 minuten:
Neem voordat je de tattoo gaat verbergen, eerst contact op met de tattoëeerder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou mooi gekleurde zweetbandjes kunnen dragen.staat leuk,is effectief en ademt genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed invetten zodat het nergens aanplakt en dan een gaasje erover heen plakken. Niet te strak zodat de tattoo nog kan ademen