Hoe kom ik af van mijn puffynipels?

Zoals je op het 1e plaatje kan zien zijn dat puffynipels. Ik vind het erg vervelend als ik een strakke shirt draag dat mijn tepels zo duidelijk zichtbaar zijn. Het lijkt dan alsof ik dikke tieten heb, wat niet zo is. Ik wil weten hoe ik hier van af kan komen of die kan verminderen.

BVD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Er is geen plaatje te zien. Ben jij een jongen of een meisje?
Amadea
10 jaar geleden
Nu zie ik wel wat je bedoelt. Het Engelse woord voor tepels is nipples. Kennelijk ben je een jongen. Heb je overgewicht, of een bepaalde aandoening?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben een jongen. Ik heb licht overgewicht omdat ik wel wat vet heb rond mijn buik, maar niet bij mijn armen of benen. Verder heb ik geen aandoening.
Ritsuka
10 jaar geleden
Kledimg kopen die beter bij je figuur past, dus liever niet zo strak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, maar dat is genetisch bepaald.
Jij hebt op je torso je vetopslag.
Van die tepels zal je nooit helemaal afkomen.., sporten kan ze wel gedeeltelijk verminderen
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt in elk geval proberen een wat strakker ondershirt te dragen onder je tshirt.

Antwoorden (1)

Ga sporten.
Dat is het enige advies wat zal werken: ga je borstspieren trainen.

Voor mannen heeft dat wel zin.
Kom je van je lichte overgewicht af.
Krijg je mooie spieren.
Wordt je een stuk gezonder.

Enfin, heel goed voor jou en jouw figuur.

En intussen moet je natuurlijk geen kleding dragen die niet bij je figuur past.
Je kleding kan je makkelijk aanpassen, je figuur kost iets meer moeite.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ook een advies: Plak ze af. Neem een rol rekverband en draai dat stevig om je borsten. Deden vrouwen vroeger ook wel toen platte boezems mode waren. Of stevig plakband. Mathilde Willink gebruikte plakband om haar borsten opzij te houden in die prachtige jurken.