Als je 'delor' gebruikt om de verf uit je haar te halen, kan dat ook nog als je je haar een tijdje geleden geverfd hebt?

Kun je 'delor' ook nog gebruiken als je je haar al een tijdje geleden geverfd hebt? En haalt het dan alle verf lagen weg of alleen de verf laat die je als laatste hebt aangebracht?

Hier is trouwens een link:
http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-colour-remover-dark-colours-haarkleuring-verwijderen/

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

het haalt grotendeels de kleuren weg, dus ook als je kleuren over elkaar hebt gebruikt, soms is het nodig om de behandeling te herhalen, het werkt ook op langer geleden gekleurd haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!