Kan ik in mijn haar een kaal streepje zetten, een week nadat ik naar de kapper ben geweest?

Ik wil graag deze week naar de kapper. Dan scheer ik de zijkanten en achterkant altijd een beetje op. Volgende week wil ik in de scheiding van mijn haar zo'n kaal streepje zetten (die je tegenwoordig wel vaker ziet, o.a. bij voetballers). Kan dit dan nog goed, of ik mijn haar dan waarschijnlijk al teveel aangegroeid?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Nee hoor, kan prima. Ook als je zijkanten wat langer zijn is dat streepje geen enkel probleem (heb het zelf ook zonder opgeschoren zijkanten). Houd er wel rekening mee dat je dat toch wel eens in de twee weken moet bijwerken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies met bijwerken? Dat streepje trekt toch automatisch weg, naarmate je haar weer aangroeit?
Ritsuka
10 jaar geleden
Daarom moet je het bijwerken, als je het streepje wilt behouden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Exact wat ik bedoelde!