Bestaat er ook zonnebrandcreme die niet plakt en mooi de huid in trekt?

En ik zou dit graag horen VANUIT EIGEN ERVARING, en niet van comerciale uiteinden.

Wie deze heeft? graag!

Toegevoegd na 3 minuten:
comerciale=commerciële

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik al jaren Ambre Solaire Clear protect + factor 50. Een heldere spay die ook niet plakt en snel intrekt.
Nu deze op raakt, heb ik me laten verleiden door de nieuwe (was in de aanbieding) Nivea Sun protect & refresh. Ook factor 50. Dit is ook een heldere spray die heel snel intrekt. Dus ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Overigens ze ruiken allebei heerlijk en blijft lang hangen, een echt zomergeurtje. Succes..

Antwoorden (2)

Vichy Capital soleil.
Ik gebruik altijd de mattifying fluid dry touch spf 50 op mijn gezicht.

Plakt nooit en trekt snel in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij gebruiken Vision, dit is niet goedkoop (ongeveer 20 euro) maar werkt goed, trekt snel in, hoef je maar 1 of 2 keer per dag aan te brengen, werkt ook nog na het zwemmen en je wordt ondanks de hoge factor nog gewoon bruin. Lijkt dus duur, maar door het zuinige gebruik valt dat uiteindelijk wel mee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Plakt niet.