Dan krijg je korter beenhaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar wat is het effect ervan word ie dan zwarter of groeit hij zoals ie was?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zwart word het alleen bij veelvuldig epileren, waxen of harsen. Het groeit gewoon weer terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom je een duimpje omlaag hebt gekregen. Dit is gewoon een goed antwoord!
Als je je beenhaar trimt maak je ze inderdaad alleen korter, in tegenstelling tot scheren haal je ze dan niet helemaal weg.
Je haartjes groeien gewoon weer hetzelfde terug,
je hebt namelijk een bepaald aantal haarzakjes dus er groeien niet meer haren terug als je ze trimt of scheert.
ook blijft de kleur hetzelfde omdat die al bepaald is.
ik hoop dat ik je vraag nu goed heb beantwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je maakt het tijdelijk korter.
Helaas zie je vaak dat de haartjes snel weer hun oude lengte terug hebben.
Wanneer je je haartjes niet 2 of 3 keer per week 'bij wilt werken' is het misschien een idee om je te verdiepen in een andere manier.