Hoelang duurt het voordat een streepje in je haren is weggetrokken?

Ik ga een streepje zetten in scheiding. Zo'n streepje die je tegenwoordig vaker zoet o.a. Bij voetballers. Ik wil graag weten hoelang het ongeveer duurt voordat het weg is en je er niks meer van ziet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik je verf of een soort spoeling voor dit effect? Verf is namelijk permanent en moet uitgroeien, terwijl een spoeling er na een paar keer wassen uit is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel een kaal streepje, die ze met de tondeuse zetten!

Het beste antwoord

Je haar groeit ongeveer een centimeter per maand, daar kan iets verschil inzitten per persoon. In de zomer groeit het harder dan in de winter. Verder ligt het eraan hoe lang je haar is. Bij gemillimeterd haar is dat streepje zo weg, tenzij je de rest van je haar niet gemillimeterd houdt, bij haar met een lengte van 50 cm kan het dus jaren duren, voordat je het niet meer ziet. Reken dus zelf even uit, hoelang het gaat duren, uitgaande dat je haar een cm per maand groeit. Stoppels zijn er wel heel snel, dat kan de volgende dag al het geval zijn, het streepje is dus na een paar dagen onzichtbaar, maar je kortere haar op het streepje blijft langer zichtbaar.