Waar vind ik cosmetische glitters?

Ik zoek mooie gouden glitters.
Ik gebruik make up en met speciale gelegenheden wil ik ook gouden glitters gebruiken.
Nou heb ik al een paar kleuren cosmetische glitters, maar die zijn zo grof dat je ze in normaal licht (daglicht zonder zon) ook ziet.
En dan lijkt het net of je vieze spikkeltjes heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik gaan voor body glitter. Ik heb zo'n klein flesje met een kwast eraan vast en die geeft dan heel fijn poeder glitter af. Dat zie je dan wel in de zon of in licht maar niet zonder licht of zoals jij zegt in daglicht zonder zon. Weet alleen niet waar je het kan kopen maar het heet body glitter.

Antwoorden (2)

ici paris xl of douglas, zijn ze te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier zul je zeker vinden ewat je zoekt:
http://www.visagiepro.nl/100-Glitters/Bekijk-alle-producten.html