Is Melanotan 1-2 legaal, waar kan je het kopen en kan iedereen dit gebruiken?

Iemand die ik ken gebruikt iets met spuitjes om bruiner te worden en een verschil!! Ik vraag me af of het dit spul is en of het makkelijk is om in te brengen.. ook zeggen sommige dat dit illegaal is terwijl andere zeggen nee legaal.. dus ja. En waar kan je het kopen (betrouwbare site)

Thanks!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Jezelf inspuiten met een middeltje? Brr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als vrouw kan ik het ook gebruiken en 1 is voor mij beter als 2??had gelezen vd erectiestoornissen bij een man wat doet het bij een vrouw? Gaat gewoon het libido wat omhoog?:p Ps: wat is een betrouwbare site om te bestellen? Dankje voor jullie reacties ;))
Ritsuka
10 jaar geleden
Het is illegaal om te kopen in Nederland, en het heeft allerlei rare bijwerkingen.
Ik ga je echt niet vertellen waar je het kan kopen, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jij je lijf kapot maakt omdat je per se bruin wilt zijn.
Haal dan capsules met caroteen en zo bij de drogist, die werken ook en zijn wel veilig.
Ritsuka
10 jaar geleden
http://www.hln.be/hln/nl/14/You/article/detail/1298530/2011/07/29/Gevaarlijk-middel-voor-bruin-kleurtje-is-razend-populair.dhtml
http://www.styletoday.nl/beauty/nieuws-2-2/zelfbruiner-injecties-zorgen-voor-gevaarlijke-bijwerkingen.html
http://www.gva.be/krantenkoppen/zoeken/melanotan.aspx?q=en_GEGrFRdtbg9-vprblCuYuA==&g=melanotan Zie trouwens ook dat de meeste mensen er meer oranje van worden, dan krijg je zo'n oompa loompa effect van Jersey Shore.

Antwoorden (2)

Het is een illegale drug, en gelukkig niet in Nederland verkrijgbaar (legaal).

Bijwerkingen van melanotan kunnen o.a zijn

Huidpigmentatie
Misselijkheid
Eetlust onderdrukking
Blozen
Hoofdpijn
Lethargie
Duizeligheid
Moedervlekken
Hyperpigmentatie
Witte vlekken
Verhoogd libido
Fysieke seksuele opwinding
Anafylactische shock

Toegevoegd na 20 seconden:
Zie bron voor meer informatie. Begin er dus maar niet aan.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gho is natuurlijk minder.. Misselijkheid. Moedervlekjes, hoofdpijn, verhoogd libido enz vond ik niet erg.. Maar als de kansen hoger liggen dan zonnebank om huidkanker te krijgen nou ja.. En die pillen wat je zei helpt dat goed? Of duurt dat enorm lang voor resultaat..
Ritsuka
10 jaar geleden
Een vriendin van mij probeerde die pillen, en zei dat ze wel goed werkten.
Geen idee hoe lang het duurt.
Let wel op dat je met deze manier bruinen niet beschermd bent tegen de zon, zoals bij normaal bruinen door de zon.
Nou, t zit een beetje krom.
Het is totaal niet illegaal om melanotan te gebruiken, maar het is wel illegaal om het te verkopen. Dus, ja als je wilt kun je het gewoon gebruiken.

Als ik zou kiezen zou ik voor de melanotan 1 gaan, want die 2 is ook voor als je erectiestoornissen heb of iets dergelijks.

Het is trouwens tot wat degene hierboven mij zegt niet schadelijk, ja je kunt de bovengenoemde dingen krijgen maar het is niet schadelijk.

Ps: wat best leuk is om te weten is dat over een paar jaar het merk melanotan komt met een soort chip die 3 maanden in de huid blijft zitten en die precies de goeie hoeveelheid afgeeft, dus dat is makkelijker dan injecteren:p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ohja, als je melanotan koopt doendat dan via de site van melanotan en niet via een rare webwinkel, want die verkopen nep spul dat niet werkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lol.. je kunt de bovengenoemde dingen krijgen maar het is niet schadelijk.
Ik weet niet hoor, je kunt sterven aan een Anafylactische shock. Maar goed veel plezier ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarom zeg ik ook slimmerik, Melanotan 1, niet 2 http://www.melanotan.eu/nl/bijwerkingen.html
Kijk maar naar het lijstje met 'mogelijke' bijwerkingen.
Laten we wel onthouden dat Melanotan als eert werd ontworpen in een universiteit om huidkanker te voorkomen en dat bruin worden een bijwerking was. Melanotan is niet slecht, alleen veel mensen worden al bang bij het wordt injecteren, terwijl het geen kwaad kan.