is er iets in de handel voor lekker luchtje rondom je geslachtsdeel?

ik knip of scheer niet de haren rondom want die zitten er niet voor niets, toch? Een gewone odorex...weet niet of dat wel goed is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon dagelijks wassen met water en zeep.. Toch?
Hou het lekker fris en dan hoef je ook niets te maskeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, Mobie, mar dan kunnen alle deodorants, parfums, eau de toilettes,
............en nog veel meer, wel uit de handel.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
waarom zitten die haren er dan?
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat vind jij een lekker luchtje?
De gewone geur is echt niet vies hoor, als het echt stinkt heb je een infectie.

Het beste antwoord

lactacyd heeft een vaginale deodorant voor dames, maar voor de heren is er ook een deodorant voor het geslachtsdeel en de omgeving van het geslachtsdeel.
Freshim. Freshim is onder andere te koop bij De Tuinen. Je kunt het daar ook online bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb nog nooit gehoord van iets speciaals op dat gebied. Maar als je je goed wast met een lekker ruikende zeep dan lijkt me dat al een lekker luchtje te geven. Eventueel zou je een paar druppeltjes van een douchecreme of lotion die je partner lekker vindt ruiken in de haren rondom je geslachtsdeel kunnen masseren.

Juist omdat je de haren laat zitten blijft die geur dan langer bewaard. De odorex zou ik zeker niet gebruiken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vooral je "private parts" niet wassen met zeep. Dit tast de natuurlijke zuurgraad aan een zou een schimmelinfectie kunnen veroorzaken.
Ceeve
10 jaar geleden
Bij een vrouw ja, maar nmm gaat het hier over een man.
Deze methode uit grootmoeders tijd werkt nog altijd: neem een bad met een scheutje ciderazijn. Dat helpt tegen de kwalijke geurtjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan bij de drogist kijken in de intiem producten voor de vrouw.Daar vind je allerlei verfrissing's producten van bijv. de merken Lactacyd en Chilly. Echt producten met een geurtje zoals deodorant of parfum vind je niet omdat dit te agressief is voor dat gebied. Het kan de zuurgraad aantasten met allerlei klachten als gevolg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Naar mijn idee is de vraagsteller een man, maar dat weet ik niet zeker. Zijn profielnaam "Herman60" is in ieder geval (gedeeltelijk) een jongensnaam. Geldt jouw antwoord ook voor een man?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
yep, daarom heb ik ook geschreven dat hij kan kijken bij de " vrouwen intiem sectie" in de drogist. Er bestaat geen mannen intiem afdeling, anders had ik dat wel geschreven :)