Werkt de john frieda sheer blonde go blonder spray gelijk en maakt het je haar kapot?

ik wil graag mijn haar zelf een beetje kleuren(ik wil het niet verven
)en ik heb donkerblond haar.
ik wil mijn haar een beetje bij beetje kleuren zodat het niet heel erg opvalt.
werkt de spray gelijk en is het slecht voor je haar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Nee, de spray werkt niet direct, daarvoor heeft het zonlicht, of de warmte van een fohn nodig, voordeel van deze en de andere blondsprays is dat je geleidelijk blonder wordt, dus niet in 1 keer een paar tinten, nadeel is dat je haar er droog van wordt en je haar ervan beschadigd, maar ook dat je niet weet wat er met je haarkleur gaat gebeuren, grote kans dat je er een oranje gloed aan over houdt. Je ontkleurd je haar hiermee, het haar krijgt dezelfde negatieve gevolgen als met blonderen.