Niet, want daar kun je niet goed bij en al zou je het proberen, dan zou je voor paal lopen, echt dat kan niet goed gaan!!

Zoek een goede kapper en dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn, duur is niet per saldo altijd geweldig. Er zijn genoeg kleine kapperswinkeltjes die heel goed knippen voor een redelijk prijsje.

Maak maar een afspraak dat is slimmer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het filmpje hieronder laat een meisje precies zien hoe ze zelf een bobline knipt.
Hopelijk heb je er wat aan!

Succes!