Hoe maak ik precies deze oogschaduw op mijn oog?

Dit naturel achtige vind ik erg mooi, maar hoe maak ik het bij mezelf en welke kleuren moet ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het maakt op zich niet heel veel uit welke kleuren je gebruikt, gebruik gewoon de naturelkleuren die jij mooi vind, of in huis hebt.

1. Je brengt een lichte kleur aan op het bewegend ooglid.
2. Met een wat dikkere, ronde kwast breng je een wat donkere, richting rode kleur aan in de arcadeboog (als je op je oog voelt, is dat net boven je oog, en onder het bot wat daarboven zit), en daarmee ga je gewoon heen en weer in de arcadeboog. Het kan zijn dat het er nog heel scherp uit ziet, dan moet je het even blenden met een blending kwast (zie plaatje), zodat de oogschaduw meer overloopt.
3. Breng een highlighter (lichte, wit-achtige kleur) aan op het wenkbrauwbot aan. Het wenkbrauwbot is het bot op je wenkbrauw. Maar dat snapte je vast ook al. xD
4. Verder kan je nog wat eyeliner en mascara gebruiken en dan ben je klaar.

Je kan ook op YouTube zoeken op "natural makeup look" of zo. Deze video komt aardig in de buurt van jouw plaatje.