ik heb krullen van me eigen, maar hoe zorg ik er voor dat het als ik wakker ben mooi en niet uitgezakt gaat zitten zonder het te wassen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beetje mousse en haarspray erin spuiten :) Of je haar voor het slapen gaan wassen en in een vlecht doen (of 2 vlechtjes), zorgt er ook voor dat je geen uur bezig bent met het kammen van je haar in de ochtend..

Antwoorden (2)

Eerst een borstel of kam erdoor met ver uit elkaar staande tanden, vervolgens vochtig sprayen met een plantenspuit en met je vingers de krullen modelleren.

Toegevoegd na 3 minuten:
eventueel kun je nog een versteviging aanbrengen in de vorm van een spray of mousse, maar bij natuurlijke krullen is dat niet altijd nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met krul control creme van andrelon heb je zo mooie krullen zonder al te veel moeite. Maar misschien krijg je je krullen ook al mooi met gewoon wat water en een plantenspuit.

Ik weet niet hoevaak je in de week doucht maar het nadeel van cremetjes is dat het haar er erg snel vet van word dus dat je bijna iedere dag moet wassen.