Wax moet worden aangebracht in droog haar. Breng de gewenste hoeveelheid wax aan in de hand en styl het haar op deze manier in het gewenste model.
Styling wax is ideaal voor expressieve vormen. Het kan voor zowel het gehele kapsel als voor een gedeelte van het kapsel worden gebruikt. Dit product is er in de eerste plaats voor bedoeld om de haren op de juiste manier aan elkaar te laten kleven. Wax wordt veelal gebruikt om natuurlijk uitziende kapsels te creëren.

Een serum is bedoeld om het haar te herstellen, is meestal op zowel nat als droog har te gebruiken en is heel zuinig in gebruik, meestal bedoeld als kuur om het haar een intensieve boost te geven.

Droogshampoos zorgen ervoor dat het vet bij de haarwortels wordt opgenomen en dat je haar weer aanvoelt alsof het pas gewassen is; fris, luchtig en vol volume. Niet alleen zorgen droogshampoos voor een shampoo effect - het maakt je haar schoon - maar ook voor een volumeboost en extra structuur om iedere gewenste look te creëren.