Hoe lang blijft permante zwarte haarkleuring zitten?

Ik heb zaterdag zwarte haarverf gekocht en gelijk in mn haar gedaan, maar het bleek dus dat ik niet genoeg ha aan 1 doosje, want er zaten allemaal bruine vlekken nog door het zwart heen ( ik heb zelf lichtbruin/kastanjeruin haar)

Vervolgens heb ik zondag nog een pakje haarverf gekoxht en dat nog een keer in mijn haar gedaan. Dat waren dus twee permanten over elkaar heen.

Nu heb ik hier een paar vragen over

1. hoelang blijft zwarte permanent in lichtbruin/ kastanjebruin haar zitten?
2. hoe slecht is het dat ik mijn haar twee keer achter elkaar geverfd heb?
3. mijn haar voelt nu wel super zacht aan en het blijft ook super stijl, hoe kan dat als verven zo slecht voor je haar is?
4. Wat kan ik het beste doen om mijn eigen bruine haarkleur weer terug te krijgen? Zijn daar manieren voorr zonder ontkleuring en andere chemishe troep?

Ik Hoop ECHT dat iemand mij hiermee kan helpen !!!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom je haar kleuren met pernamente en dan vragen om het weg te doen? En pernamente haarkleur = pernament+haarkleur. Het is dus pernament..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Permanent ja, niet pernament haha
Idd..eerst denken dan doen. Zwart krijg je er sowieso alleen uit door het te ontkleuren op een of andere manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag dat uit nieuwschierigheid. Heb mijn haar vaker zwart gehad maar wilde antwoord op die vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het vaker hebt gehad moet je dat toch weten..?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zwart geverfd met spoeling en semi permanent ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met vaker kleuren hoor je te weten wat die termen inhouden, voor je het in je haren smeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarbij geef je aan twee x permanent zwart erin gedaan te hebben en dan vraag je nú pas hoelang het er in blijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van spoeling en semi wel. Permaneny dus niet. En daarom vraag ik dat op deze site. Dus niet om een bijdehand reactie te krijgen waarin ik ook niet eens antwoord krijg ;) bewaar je idiote reacties maar voor een ander. En als ik wil weten hoelang het erin blijft zitten dan wil ik dat weten. En dan hoef ik jou daar verder geen verslag over uit te brengrn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarbij komt dat je erg nutteloos bezig bent.

Het beste antwoord

Het moet er uit groeien.
Op een gegeven moment zul je bij de scheiding en/of de aanzet van je
haren, je eigen kleur er weer doorheen zien groeien.
Dat noemen ze ook: de uitgroei.
En als je geverfde haren sterk afwijken van je eigen haar, dan kan dat heel lelijk zijn.
Daarom kun je dan een uitgroeibehandeling doen.
En zo blijf je lekker aan de gang.

Verven is tegenwoordig niet meer zo slecht voor het haar.
Vroeger zat er heel veel ammoniak in de verf en dat droogde je haar ontzettend uit
waardoor het snel afbrak. Dat is in de moderne verf niet meer zo. Bovendien zijn de cremespoelingen veel beter. En daardoor is je haar superzacht.

Als je je eigen bruine kleur weer terug wilt krijgen moet je heel veel wassen met
heel sterke shampoo, zoals anti-roos shampoo.
Maar het wordt er niet mooier van.
Een andere manier zonder ontkleuring e.d. is er niet. Behalve afknippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord ;)