Weet iemand een goeie topcoat die heeeel snel droogt?

Ik heb net de topcoat van seche vite besteld via ebay, maar zijn er ook meerdere topcoats die echt supersnel drogen? Zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sneldrogende vernis, te koop bij de bouwmarkt in een spray
of in een potje.
Geschikt voor acryl, op waterbasis en heel snel drogend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je drip dry van OPI gebruiken. Dat doe je over je topcoat en dat droogt super snel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd Mega Shine van Sally Hansen. Alles al geprobeerd, maar deze droogt het snelst, ook als je er in één keer een dikke laag op zet! Ook houdt hij je nagellak en nailart het langste mooi! Bij mij blijft hij wel 3 weken perfect zitten! Succes!