Wat is de naam van deze ontharingspads?

Ik heb vorige week een sport ontharingspads gezien op de huishoudbeurs. Het was een setje met een grootte pad en een kleintje er zaten drie of meerde stukjes bij die je er op kan bevestigen. Het kleintje was voor j bikinizone en gezicht en de grootte voor de rest. De stukjes zagen er uit als zo een soort vijl voor je eelt maar dan heel zacht. Je kan met het setje een jaar doen. En je moest dan de pad met het stukje over het gewenste gebied ronddraaien. En dan was je haar verdwenen. Normaal koste deze 40 euro en nu 20. Heb ze niet gekocht. Maar nu heb ik spijt en ben ik de naam vergeten. Iemand enig idee wat ik bedoel en hoe het heet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat wilt, kan je ook heel fijn schuurpapier halen bij de gamma. Is exact hetzelfde.
Die " ontharingsmethode" is pure oplichting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, en daarom zijn mijn haren op me arm verdwenen. Zeker omdat het oplichterij is ?
Rieneke1
11 jaar geleden
Mobie, ze werken echt als een tierelier. Je schuurt idd je haren weg, maar het is zo fijn dat het je huid niet irriteert.
Natuurlijk niet die voor de benen in het gezicht gebruiken! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verkondigen ze niet meer dat ze de haren met de wortel verwijderen dan? Dat zeiden ze een paar jaar geleden.
Want ze schuren idd weg, dus hebben de zelfde werking als een scheermesje. Maar je bent langer bezig.
Rieneke1
11 jaar geleden
Nee hoor, dat heb ik nooit horen beweren, maar de naam epilator suggereert het wel.
Ik vind deze pads prettiger dan een mesje, omdat de haren niet als stoppeltjes terugkomen, wat je met een mesje sneller hebt lijkt me.

Antwoorden (1)

Huis en comfort noemt het een velours epilator. Als je daarop googeld dan kom je ook op sites met electrische apparaten, maar hier kan je 'm bestellen.
Ik gebruik "m al jaren voor mijn gezicht, bevalt uitstekend.

http://www.huis-en-comfort.nl/Gezondheid/group/765846/L/3/Gezondheid.g765846.0.html
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je deze Rieneke?
http://www.huis-en-comfort.nl/group/765758/product/7725951/ordernumber/455865/L/3/a833.0.html?emcs0=14&emcs1=Rubrikstartseite&emcs2=na&emcs3=455865 En helpt dit echt?
Rieneke1
11 jaar geleden
Ja, het helpt prima tegen donshaartjes op je gezicht: paar draaiende bewegingen linksom, dan een paar rechtsom, en de haartjes zijn weg. Ik gebruik 'm al jaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip. +