Welke mascara maakt je wimper dik,zwart en lang?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat beloven toch alle mascara"s?
Daar is dat spul toch voor?

Antwoorden (5)

Lancome - hypnose!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van hema heb je de waterproof-mascara, die werkt erg goed. Je kunt ook van lancome-hypnose gebruiken, maar ik vind dat je wimpers hier niet dikker van worden. Je kan ook van Clinique no. 8 gebruiken, wel iets prijziger (18€). Maybelline heeft een goede mascara, die zit 'verpakt ' in een dikke gele huls. Vooral het borsteltje is hier zeer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rituals perfection volume mascara €15,00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat (essence merk): en dan de roze. Is eens uit test gekomen dat deze erg goed is. Heb hem zelf al jaren en ik ben erg tevreden. Laatst las ik op 'goeie vraag' dat de groene variant ook super goed schijnt te zijn. Voor die prijs (rond de 2,50) kun je ze allebei eens uitproberen. Vroeger kocht ik altijd van die mega dure mascara's maar sinds ik deze heb ontdekt, bespaar ik me een hoop geld uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna alle merken hebben wel zo'n mascara, dat zijn er dus veel. Het maakt niet zo veel uit welke mascara je kiest, als je hem maar goed aanbrengt, door hem op de juiste manier aan te brengen, krijg je dit effect.
Haal de mascararoller uit de huls, zonder deze af te vegen,
zet hem vervolgens tegen de onderkant van je wimper, bijna tegen je ooglid,
ga dan, met zigzaggende bewegingen naar het eind van je wimper,
herhaal dit 2 keer,
ga als laatste 1 keer vanaf het begin van je wimper in 1 rechte lijn naar het einde.
Zo krijg je indien je een volume en dik makende zwarte mascara hebt, het optimale resultaat.
Zoals je al ziet, heeft iedereen zijn eigen voorkeur, over het merk, iedereen heeft ook gelijk, dit zijn goede mascara's, maar zo zijn er nog veel en veel meer, ga iets uitproberen en gebruik hem op de juiste manier, dan vindt jij er ook 1 die prima bij jou past. ( Ik ben dol op Maybelline, ook de volume )