Wat is een goede ontharingscreme voor mannen?

Ik zoek goede ontharingscreme voor mannen het is voor de rug en schouders,
ik heb een beetje rondgezocht maar er staat dat het voor borst is en voor benen maar ik zoek voor de rug en schouders.
heeft iemand ervaring mee of weet iemand welke ik zou moeten nemen?
ik heb wel een gevoelige huid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (4)

Ik zie niet in wat het verschil zou zijn voor een ontharingscreme voor mannen of voor vrouwen.
Maar : "Veet", het merk, zag dat wel en is gekomen met een serie ontharingsprodukten voor mannen: Veet for men.

http://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/ontharing/strips/veet-for-men-ontharings-gel-creme-200ml-9300631115434?partnercode=222&gclid=CIir4Njioq4CFUGGDgodl35HQA

http://www.definitiefontharen.org/ontharingscreme-voor-mannen-3-redenen-om-ervoor-te-kiezen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alsje een gevoelige huid hebt, kies dan ook een product voor de gevoelige huid, laat je niet verleiden door de opdruk for men, is precies hetzelfde spul, maar dan in een ander doosje en een andere tube, Silx is een goed product, smeer je huid na het ontharen in met een verzachtende creme, olie of lotion, liefst zonder geurstoffen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Lees dit eens:
www.gezondvgz.nl/%7B79ef3b84-63ff-4a19-b75c-d8b249db21c3%...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon Veet gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Veet gebruikt en ook het eigen merk van Kruidvat en Trekpleister. Ik voel geen verschil en zie het ook niet.
Spuitbus is het makkelijkst.
Als je erg lang haar hebt eerst met de tondeuse kort maken. Als je wondjes maakt hierdoor, dan even een paar dagen wachten en dan ontharingscrème gebruiken.

Niet direct zeep gebruiken wel goed afspoelen !