Natuurlijke haarverf na reguliere verf mogelijk?

Ik ben bang dat mijn haar afbreekt of dat ik eczeem krijg maar wil graag overstappen op natuurlijk kleuren omdat mijn xl lange haar elke keer zo'n klap krijgt van verf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja mogelijk , maar het kan niet lichter doe eerst de uitgroei , als test . Of bij een hoog grijs percentage werkt het ook niet . Kleur anders de uitgroei , met de kleur die je gewend bent , dan wordt het maar een keer echt geverfd , de lengten en de punten gebruik je of een ander product (dat zgn natuur product , of een tip gebruik restant verf product alleen de laatste 5 minuten en evt verdund met warm water . Dus het zgn niet natuurlijke product . Bij een goede kapper kleuren ze ook niet constant je hele haar , of zetten het ook niet in een x in . Was je haar voor een kleur behandeling liefst 2 dagen niet , zodat de hoofd huid z'n natuurlijke beschermlaag heeft . En problemen worden voorkomen . Moderne kleur producten leveren bijna geen problemen qua allergie , zeker die bij de kapper gebruikt worden .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve mengen met warm water doe ik precies wat je zegt. Fijn dat dit dus klopt.
Ik wil de chemische verf niet meer op mijn hoofdhuid. Schijnt dat er erg veel in je bloed terecht komt.
Ik krijg ook altijd dikke vocht bulten achter mijn oren die langzaam wegtrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O dan kan het zijn dat je echt allergie opbouwt of al hebt ! :( doe de test doe wat op binnen kant elleboog plak er een pleister op en laat zo 4 uur zitten ontstaat er een blaar (blaasjes ) pas dan op met die kleuring , laat je testen op welke stof je zo reageert , en zoek een kleuring waar dat niet in zit . Moderne kleuringen bij een kapper zijn al veel vriendelijker dan 20 jaar terug . Dan heb ik het over de betere (duurder :()merken . Dus dan kan je met lijst dermatoloog eerst op internet zoeken , of in drogist , of bij kapper welke stoffen er in zitten aan de hand Vd verpakking . Bij echte allergie stop er mee , dus met dat product .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed en duidelijk antwoord/hulp.
Ben er blij mee!