Wie weet waar ik blauw zwarte haarverf kan kopen?

Het liefste niet in een webshop.

Vroeger kon je het gewoon bij de drogist kopen. Maar ik zie het nergens meer. En de kinderen, pardon verkopers bij Etos, Kruidvat, Trekpleister etc etc, zeggen dat dit product nooit bestaan heeft en dat ze het nooit verkocht hebben.

Dus heeft iemand nog een idee?
Ik kocht het vroeger (jaar of 7 terug) altijd bij de drogist, of zelfs bij AH.

Toegevoegd na 18 seconden:
P.S. het gaat echt om verf, geen spoeling.

1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kinderen?..
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja van die verkopers van 16 die je met open mond blijven aangapen en niet snappen wat je vraagt. Sorry dat ik het zo zeg.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ze proberen het vak ook maar te leren, was jij gelijk perfect in je baan?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Uiteraard! Nee je hebt gelijk Ritsuka. Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar ik heb er wel problemen mee als er dingen gezegd word als:
"Dat hebben we nooit verkocht."
"Wat u zoekt bestaat niet."
En dat het daarmee afgedaan is. Zeker omdat ik weet dat het in dit geval niet klopt. Ik heb die kleur zelf in mijn haar gehad. Dan heb je geen interesse in het vak, dan heb je alleen interesse in je portemonnee. Dat mag hoor, maar dan moet je niet in een winkel gaan staan. Als ik iets niet weet en de klant is er van overtuigd dat er meer informatie te krijgen is, ga ik het navragen bij iemand waarvan ik zeker weet dat die persoon het wel weet. Stukje service toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet het perse bij de drogist? Heb je in de buurt geen kapperswinkeltje? Die hebben vast die kleur (en vaak nog goedkoper ook!). Hebben ze die niet kun je daar een zwarte verf kopen met blauwe toevoeging, zelf even mengen. :)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat durf ik niet zo goed, want dan moet je gaan klooien met andere stoffen, en nogal precies mengen. Dan betaal ik liever wat meer voor een kant en klaar pakje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat valt best mee. Meeste verven zijn op verhouding van 1:1, dat wil zeggen bijvoorbeeld 20cc (gram) verf en 20cc (gram) waterstofperoxide. Als je er een paar cc naast zit is dit niet zo heel erg. Als je een keukenweegschaal hebt is het helemaal een fluitje van een cent! Heb je een verf zonder blauw en moet je blauw nog toevoegen kun je dezelfde verhoudingen aanhouden alleen doe je er van het blauw een sliertje van zo'n 5 cm bij, dat ligt eraan hoe blauw je het wilt hebben. Het wordt pas moeilijk wanneer je een aparte kleurcombi wilt en je zelf met lichtere kleuren gaat 'klooien'. Maar dit is heel goed zelf te doen! Zwart is de makkelijkste kleur die er is (tenzij je zwart hebt en naar hoogblond wilt :-P)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nee ik wil van hoogblond naar zwart :-p

Het beste antwoord

Ik werk bij een DA drogist en heb even voor je gekeken.
Deze verf kan indien nier voorradig in de winkel besteld worden. Het is geen hardlopende kleur dus ik heb hem zelf ook niet op voorraad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Daar heb ik tenminste iets aan. Ik ga er van uit dat dit bij iedere DA drogist kan?

Andere antwoorden (2)

Ikzelf geef de voorkeur aan manic panic van attitudeholland.nl, maar jij geeft aan dat je het liever niet op internet bestelt. In jouw geval zou ik informeren bij je kapper die weten dit meestal wel. Ook zijn er vaak kappers die je haar gelijk kunnen kleuren.
Ook kan het personeel van speciale winkels voor haarverf je een eind op weg helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de kruidvat hebben ze normaal live extreme color van schwarzkopf, o.a. rood, zwart en blauw zwart. Misschien een kijkje waard? ik wou een foto toevoegen, maar helaas werkte het niet optimaal, anders eventjes googlen.