Mag je na het zetten van acryl of gelnagels douchen?

Ik ga maandag gel of acryl nagels zetten, dit gebeurd direct uit mijn werk. Mag ik na het zetten ervan, wel gewoon douchen? Vindt ik namelijk wel zo prettig voor de volgende dag op het werk, haha..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dat is niet goed

Antwoorden (1)

je mag zeker na het zetten van acryl of gelnagels douchen of baden. Ik heb er zelf ook en nooit geen probleem na het wassen. waar je wel mee moet opletten is afwasmiddelen en andere poetsproducten. Dat tast de gel of acryl aan waardoor er lucht onder komt en ze kunnen afkraken. Ik gebruik daarom altijd poetshandschoenen.
veel succes