hoe heten deze soort krullen?:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Rieneke1
11 jaar geleden
pijpekrullen? pijpenkrullen?
adriana
11 jaar geleden
pijpelokken.....?
Rieneke1
11 jaar geleden
het antwoord is gegeven: pijpkrullen! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee echt spiraal krullen , hoe te maken met rollers zo als het spiraal Antw geeft . Of krultang verticaal in te draaien . Dus punt bij het handvat evt met oven handschoen vast met duim ,punt v krultang verticaal om pluk laten dansen , haarlak er op en voorzichtig krul tang er uit af koelen en afblijven en zie daar ! Spiraal krullen . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een pijpekrul is hetzelfde als een spiraalkrul.

Het beste antwoord

Spiraalkrullen. Er zijn speciale wikkels hiervoor. Meestal bij een kappersgroothandel te krijgen. Het is ontzettend veel werk. Maar het resultaat is meestal wel mooi.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, dit is het goede antw. hierop:) ik hoop dat ik deze krullen dan ook kan maken :D

Andere antwoorden (1)

Dit zijn pijpkrullen je kunt ze met een krultang maken maar ook met papillotten (ong€3,60 bij kruidvat)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
je kan ook een oude lap aan repen scheuren, kost niks.