Hoe kun je de pijn van het harsen verminderen?

Mijn pijngrens is best laag, maar wil toch van mijn schaamhaar af. En die laserbehandelingen is voor mij ook iets te duur. Dus ik wil het gaan harsen of epileren, maar hebben jullie tips dat het niet teveel pijn gaat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
kun je het niet gewoon trimmen met een tondeuse? Ziet er ook netjes uit.
Helemaal zonder haar ziet er zo prepuberaal uit vind ik persoonlijk. Harsen mag je volgens mij niet doen in die regio, epileren is ook niet aan te raden. Heb ik 1 keer geprobeerd bij bikinilijn, gigantisch veel pijn en daarna gelijk 3 ingegroeide haren die veel pijn deden!

Antwoorden (2)

Je kunt het koelen met een ijszakje,
het helpt om het door iemand anders te laten doen en snel trekken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
scheer het, niet harsen, alhoewel het iets sneller terugkomt zal het veel minder pijn doen mits het goed gedaan word, scheerschuim en een mesje waarbij de mesjes iets verder uit elkaar staan zodat deze schoon blijft. dit is ook een veel goedkoper alternatief