Hoeveel kost het om dip 'n dye te laten doen??

Ik wil dat dus heel graag, en aanstaande vrijdag ga ik naar de stad, dus dan grijp ik mijn kans:)
Ik heb donkerbruin haar, en dat maakt het wel een beetje lastig. Ik wil niet heel mijn haar blonderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Donkerbruin haar, is bijna zwart, daar kun je dus geen dipdey overheen zetten. zonder eerst te ontkleuren, wat het gaat kosten hangt af van welke kapper je kiest, informeer eerst naar de mogelijkheden en vraag wat het gaaat kosten, reken wel op minimaal 50 euro.