Hoe kan ik mijn haar laten krullen tot de dag erna?

Ik verveelde me deze avond dus ben ik mijn haar gaan krullen met een krultang! Na elke pluk haar heb ik er haarlak ingespoten! Nu ben ik alleen bang dat het morgen ochtend eruit is.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het er morgen ochtend nog in zit? Niet slapen is helaas geen optie...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (3)

Het beste kun je dan de avond ervoor papillotten in je haar doen,vroeger en soms nu ook nog gebruikte men reepjes stof waar een lok haar om gewikkeld werd,hier slaap je gewoon mee en de volgende dag eruit halen,zeker weten dat je hele goede krullen hebt.

Je kunt ook papillotten indraaien van schuimrubber zoals in onderstaande bron,ik weet alleen niet of je die erg voelt als je gaat slapen.

http://www.girlscene.nl/p/3876/papillotten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is inderdaad de beste manier +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je +
Nu je al krullen hebt ! Wat je al doet lak , veel lak en en vaak , wel eerst laten drogen .wax , gel niet gebruiken . Een satijnen sjaal , een zijde sjaal , een polyester ,, ? Een kussen sloop je van zo'n sier kussen , om je hoofd . Heel los en toch vast :) dan het satijnen kussen sloop dus niks op je hoofd maar slapen op een satijnen kussen . Je haar in een (schone ) nylon kous , zelf een knippen . Of wat Antw al zegt papillotten maken van oude lakens . Of veel moderner een vlecht in je vochtige haar met versteviger en de andere dag (als het droog is ) vlecht los en een bod met (bibber ) krullen . En ach misschien verveel je je morgen weer :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krul je haar, en wanneer de krul valt, vang hem op en clip hem vast met een bobbypin. Doe dit met alle gekrulde plukken. Wanneer je helemaal klaar bent met al je haar, laat het haar afkoelen en gebruik haarspray/haarlak. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je haar langer gekruld blijft.