Hoe vaak haarserum in het haar doen?

Ik heb hair serum extra strength formula van John frieda. Nu ik het gebruik merk ik dat mijn haar veel beter handelbaar is. Maar hoe vaak moet je serum in het haar doen? Is dit geschikt voor dagelijks gebruik? of is het dan schadelijk? of is het beter om eens in de zoveel tijd te doen? En zo ja, eens in de hoeveel tijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ja hoor, je kunt dit serum gerust iedere dag gebruiken. Het kan wel zijn dat je haar er 'slapper' van wordt, als je dat vervelend vind, dan kun je het om de dag gaan gebruiken. Maakt je haar mooi glad en glanzend, je hebt er maar een klein beetje van nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het mag iedere dag, maar gebruik het niet vaker dan nodig, probeer je haar ook minder te gaan wassen, dat is sowieso beter voor je haar, 2 a 3 keer per week wassen is ruim voldoende. Probeer het serum naar 1 keer per week terug te brengen, omdat de kans op vet haar door het serum toeneemt.