hallo, ik wil dreads laten zetten, ik heb ze nu twee jaar neppers gehad, maar de vraag is kan ik ze ook weer uit laten kammen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je dan jouw blonde haar in heel veel van die kleine vlechtjes te laten verwerken? Of heb jij kroeshaar en wil je dat zoals de rastafari laten doen?

Antwoorden (1)

Nee. Dreadlocks zijn vervilt haar, dit is niet zomaar uit te kammen. Stel dat je ze eruit wilt laten halen is het maar de vraag hoe en hoeveel haar je nog hebt. Maar uitkammen is niet te doen.

"Dreadlocks of dreads zijn bundels vervilt haar. Ze kunnen op een natuurlijke wijze ontstaan, wanneer krullend haar gedurende enige tijd niet wordt gekamd. Deze dreads zijn permanent en haal je er niet zomaar weer uit. Rastafari dragen vaak natuurlijke dreadlocks, waardoor dreadlocks ook wel rasta's of natty dread worden genoemd."