Hoe kom ik aan de bultjes op mijn huid?

Na het douchen of na het gymen, krijg ik altijd bultjes op mijn arm en onderbuik, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat dit van de warmte kan komen...zo ook onder de douche...douche de volgende keer wat met kouder water dit wil nog wel eens helpen ( dus ook even wat koeler douchn na het gymen ....succes meis

Antwoorden (1)

Ik ken dat probleem wel. Dat komt door de warmte van je huid. Waarschijnlijk wordt je huid te snel warm tijdens het sporten en douchen. Dit kan je huid dan niet aan en dan ontstaat er als reactie bultjes.

Ik raad je aan tijdens het sporten een goede warming up te doen en bij het douchen niet te heet te douchen en soms van temperatuur af te wisselen, dat is goed voor je huid. (dus soms de douche ook even koud zetten, dat is ook goed voor je huid.)

Als je er toch nog veel last van houdt, kun je ook naar de apotheek of drogist en je probleem vertellen, vaak hebben ze wel een middel dat goed is voor je huid.