Met highlights wordt je haar gebleekt, niet gekleurd. En eenmaal gebleekt blijft het zo, het gaat niet weg. Wel kan het verkleuren wanneer je gaat zwemmen door het chloor, maar die kans is minimaal.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je echt een kleurtje hebt gedaan ligt het eraan wat voor kleuring, Een spoeling blijft tot 18 wasbeurten zitten, een permanente kleuring is, zoals de naam al zegt, permanent, maar kan wel vervagen door agressieve shampoo, door de zon en ook door chloor.

Toegevoegd na 2 minuten:
18 moet 28 zijn, sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewone haarverf , het is goudblond van kleur.
Highlights die groeien gewoon uit.

Donkere haarverf gaat op den duur vervagen (wordt vaal), maar zal er nooit helemaal uit gaan, ook al staat er op het pakje dat het na 18 wasbeurten eruit is.