Hoe blijft je haar goed zitten wanneer je het naar achter heb gekamt?

Dat doe ik vaak met Kerst.
En ik wil het dan in Wetlook, dat het lekker nat lijkt, maar bij geen 1 gel blijft het naar achter gekamt zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik behangplaksel XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah goeie:P

Het beste antwoord

Fohn het lekker goed naar achter, dat doe ik ook altijd en blijft wel dagen zo zitten. Je haar wassen, schuimversteviger erin en droog naar achter fohnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je daarbij nog wetlook wilt, doe dan als je klaar bent met fohnen de wetlook gel in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan kan je beter wax gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze gel is alleen bij kappers te koop. Hiermee blijft je haar echt naar achteren staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk zijn er keiharde gels tekoop bij de kapper of zelfs de Hema . Wil je goedkoop ? En lekker ruiken ? Bier mengen met suiker , of ouderwetse verdun limonade extra suiker kam er in dopen kammen dopen kammen enz . Ps niet in de zomer van wegen de wespen . Doe evt je lieveling geurtje er door heen . Vrolijk kerstfeest .